Paragrafen

Bedrijfsvoering

In het uitvoeringsprogramma Dienstverlening staan onze plannen en doelen voor de dienstverlening. We zetten in op bijzonder persoonlijke en eenvoudige dienstverlening via twee sporen: mensen worden steeds beter in het vinden van de digitale weg en verwachten ook online geholpen te worden. Tegelijkertijd helpen we mensen voor wie dit moeilijker is persoonlijk. In 2024 hebben we gewerkt aan:

  • Digitalisering: We bieden steeds meer diensten digitaal aan. We zorgen ervoor dat informatie, formulieren en e-diensten op de website makkelijk te vinden, duidelijk en begrijpelijk zijn. We blijven dit verbeteren door klantonderzoek. Klanten (inwoners en ondernemers) kunnen hun mening geven via een 'smiley' op de website en tips achterlaten. Door de website continue te meten, verbeteren we aan de hand van de tips van onze inwoners. We besteden ook veel aandacht aan de digitale toegankelijkheid van websites en applicaties.
  • Telefonische bereikbaarheid: Het verbeteren van onze telefonische dienstverlening heeft onze voortdurende aandacht. We werken met inhoudelijk gespecialiseerde telefoonteams. Bij iedere vraag verplaatsen we ons in de inwoner, denken mee en streven we ernaar om de vragen in het eerste contact en in één keer goed te beantwoorden.
Deze pagina is gebouwd op 05/22/2025 12:30:36 met de export van 05/22/2025 12:25:02